The sea, once it casts its spell,
holds one in its net of wonder forever.

Jacques Cousteau

29/04/2013

Het lied van de oude oceaan


Ik ben de Oude Oceaan
De Oorspronkelijke Moeder
Uit mijn Baarmoeder
Komt al het Leven voort.

Ja, geliefd kind
Wij zijn Eén.
 
Het bloed in jouw aderen
Is het zoute water van mijn Oceanen.
Jij draagt in je
De essentie van mijn wezen.
Want het Leven kwam voort uit de Oceaan.

Ik ben de Oorspronkelijke Moeder
En ik ben nog steeds
De Drager van
jouw Oorspronkelijke Essentie.

Onthoud …
Zo ver terug
Miljoenen jaren
Kolkten alleen de wateren
op de donkere planeet
En er was Licht!
En het Land verrees …
En toen kwam JIJ tot leven.
Maar ik was daar eerst
Over JOU aan het Dromen …
Wachtend op JOUW komst.

Ja, geliefd Kind,
Jij bent de Oceaan’s droom van zichzelf
die opkomt in het bewustzijn …
water
komt omhoog
en het land bewandelt
het Licht draagt.

Jullie zijn een prachtige droom
kom in de realiteit
Prachtige Kinderen van het Licht.

Maar jullie zijn mij vergeten, mijn kinderen.
Jullie kennen mij niet meer
als jullie moeder.

Ik roep jullie aan in de zachte golven
Ik kom naar jullie toe in dromen
Onthoud mij
Ik ben jullie Moeder.

Als jullie mijn stem opnieuw horen
Zullen wij Eén worden
De Dromer en de Droom.

Water
Bewandelt het Land
Draagt het Licht.